Hvad er den optimale temperaturindstilling til mit Whirlpool-køleskab?

"Whirlpool anbefaler, at temperaturen indstilles til ca. 3 °C til 4 °C. Sørg for, at temperaturen ikke er indstillet under 0 °C eller over 7 °C."

Dette var nyttigt (334)

Paco 28-07-2025
Whirlpool ARC 1790 ix
Køleskabet er meget is fra midt på bagvæggen, jeg tror, at termostaten ikke fungerer godt. Temperaturvælgeren går fra 3 til 7, er i øjeblikket i 7, hvis den indvendige temperatur i køleskabet vil sænke den?

svar | Dette var nyttigt (8)(Oversat af Google)
Sylvie Jacquinet 11-09-2025
Whirlpool WBE3322NFS
Jeg vil vide, hvordan man justerer bordet med koldt køleskab og fryser, jeg har brug for en meddelelse

svar | Dette var nyttigt (5)(Oversat af Google)
loutte 17-01-2026
whirlpool w5821ew
mit kombikøleskab. fryseren laver så meget is, at vi gerne vil tage stikket ud - adskil den fra køleskabet. Er dette muligt? Ja, hvordan skal det gøres?

svar | Dette var nyttigt (4)(Oversat af Google)
Belinda Kepe 16-07-2025
Whirlpool WME36962x freezer
Min fryser er ikke kold og viser en rød udråb i en trekantfejl. Temperaturen er nu 23 ° C. Hvordan nulstiller jeg temperaturen til den ønskede frysetemperatur? Jeg har prøvet at fjerne fryseren, og det virkede ikke

svar | Dette var nyttigt (2)(Oversat af Google)
Vincent 25-02-2026
Whirlpool 20RI-D4L A+
Hej siden en strømafbrydelse viser mit køleskab en rød trekant med et udråbstegn og viser også de 2 røde døre, selvom dørene er meget godt lukkede I stedet for temperaturerne viser den en lille trè og umulig at justere temperaturen ellers fungerer køleskabet godt, men ringer ikke længere, hvis du lader dørene stå åbne, hvem kunne fortælle mig, hvad jeg skal gøre

svar | Dette var nyttigt (1)(Oversat af Google)
Elisabetta 23-01-2025
T tnf 8211 0x aqua
Hvor meget temperatur skal den indstilles til? Vand på gulvet hvorfor?

svar | Dette var nyttigt (1)(Oversat af Google)